Granola

04 Gru Granola

Pristatau Jums jos didenybę – granolą. Puikus pasirinkimas pusryčiams, priešpiečiams, ar vietoj deserto 🙂 Jei atvirai, aš pati nevalgau granolos, bet ko nepadarysi, dėl mylimo vyro, tiesa? :)) Draugė man vis pasakojo, kaip skanu naminė granola, kad vis bando naujus receptus ir neatsidžiaugia šiuo atradimu. Atsiverčiu, tos pačios draugės, kadaise dovanotą receptų knygą, vartau ir žiūriu…. granola. Tai buvo paskutinis lašas, paskatinęs mane imti ir išbandyti 🙂 
Senokai čia buvau, tad atsiprašau ir bandau pasitaisyti.

Granolai reikės:

  • Avižiniai dribsniai – pakelis (buvo 400 gr.)
  • Medus – 1-2 v.š.
  • Kokosų aliejus – 1-2 v.š.

 

Priedai, kuriuos naudojau:

  • Linų sėmenys;
  • Anakardžių riešutai;
  • Dž. spanguolės;
  • Razinos;
  • Kokoso drožlės;
  • Moliūgų sėklos;
  • Goji uogos.

Gaminimo eiga:

 

Į dubenį suberiame avižinius dribsnius ir riešutus su moliūgų sėklomis. Garų vonelėje, arba tiesiog prikaistuve, užkaičiame kokosų aliejų ir medų, nuolat maišome, kol išsilydo. Gautą skystį pilame ant avižinių dribsnių ir riešutų, gerai išmaišome ir išskleidžiame ant kepimo skardos. Nepamirštame kepimo popieriaus. Dedame į 180 laipsnių įkaitintą orkaitę ir stebime kepimo procesą, kai kraštai ima ruduoti, reikia pamaišyti, tuomet vėl kepame ir vėl stebime – maišome. Aš kepiau ~30min. Maišiau 4-5 kartus (draugė minėjo, kad reikia labai saugoti, nes gali sudegti). Tuomet jau dėjau likusius ingridientus ir išmaišiau. Granolos gavosi gana daug 🙂 Laukiu nesulaukiu, kada grįš vyras ir paragaus bei įvertins mano pastangas. Tikiu, kad jam patiks 🙂 

P.S. tai pirmas mano bandymas. Esu tikra, kad gaminsiu dar ne kartą ir bandysiu naujus derinius. Neabejoju, kad smulkintas šokoladas „reikalų“ čia nepagadintų :))

Skanaus!